Translate

donderdag 30 augustus 2007

Welkom - Karibu

"Karibu" is waarschijnlijk het woord dat je het meeste hoort, hier in Tanzania.
Het hoort bij de levensstijl iemand welkom te heten.
Welkom als je ergens binnenstapt, welkom om mee te eten, welkom als je drankje aan tafel wordt gebracht.
Dus van mijn kant een hartelijke karibu aan elkeen die deze weblog bezoekt.
Als je wil weten hoe het hier gaat, wil je meer informatie over dit prachtige land, als je de - bijtijds hilarische - gebeurtenissen over het dagdagelijkse leven wil volgen, kom dan regelmatig langs.
En vergeet niet om zelf ook eens wat te laten weten.....

Bedankt,
Jan koko

2 opmerkingen:

wobble zei

Asante sana.

Habari?

Hier alles goed en proficiat met je eerste post op de weblog. Ziewel dat je niet helemaal achterlijk bent op het vlak van de informatietechnologie.

groet,
Wim

Sjarlot zei

Hoi, hoi,

Dankzij Wim ben ik hier ook terecht gekomen. Leuk om te kunnen blijven volgen hoe het je ginder afgaat. Ik ken dan wel 'wireless' maar 'weblog' gaat mijn petje te boven. Wellicht ben ik pc-achterlijk (help). Ik zal ervoor zorgen dat Belgiƫ dit bestaan te weten komt. Groetjes ginder!
SJARLOT