Translate

maandag 5 oktober 2009

VERSCHILLENDE VISIES (DEEL ZOVEEL II)

Gisteren heb ik het al gehad over baantjes trekken in het zwembad van New Arusha hotel en met enige trots kan ik u melden dat ik binnen twee dagen de kaap van de vijfenveertig kilometer rond binnen 1 maand.
Al bij al een prestatie om trots op te zijn , al zeg ik het zelf; zeker als zulk exploot komt van een persoon die zijn fysieke inspanningen meestal beperkte tot het aan- en uitzetten van de CD- speler of het persen van een vers glas sinaasappelsap.
Maar dan liefst niet twee keer per week.

Als topsporter verdien ik vanaf nu ook de best mogelijke accomodatie en daarom stuurde ik vorige week een ernstige email naar meneer Krishna, de man die over het dagelijkse bestuur van het New Arusha hotel gaat.
Ikzelf, en met mij vele anderen, vonden dat de omgeving van het zwembad er een beetje armoeiig bijlag en het moet gezegd, de general manager trad onmiddellijk in actie na mijn waarschuwende email.
Hij kwam me zelfs vriendelijk toespreken toen ik weer eens in de vergane glorie van het zwembad lag te spartelen en met onmiddellijke ingang werden verfraaiingswerken uitgevoerd.
Meneer Krishna liet er - tot mijn grote vreugde - geen gras over groeien en dat hij het groots zag, bewees het volgende.

Deze ochtend wandelde ik de kleedkamer binnen.
Het scheefhangende saloondeurtje waarachter de benepen douche zich bevond was gesloten.
Er hing evenwel een papier op met de verklarende tekst.
"DEZE LIFT IS TIJDELIJK BUITEN GEBRUIK. GELIEVE EEN ANDERE TE GEBRUIKEN"
Dat was alvast duidelijk.....

Geen opmerkingen: