Translate

maandag 17 maart 2008

HET LEVEN ZOALS HET IS... LIBIE

Gegroet aan allen, we hebben elkaar even moeten missen maar ik ben heelhuids terug én een pak verhalen rijker.
Afgezien van veel natte-vinger-werk van degenen die eigenlijk de hele trip zouden moeten leiden, was de Libian Desert Rally een unieke ervaring. Er waren de heerlijke dagen met collega Verhoeve in de keukencamion, de nieuwe weetjes en kennis uit een wereld die totaal de mijne niet is (wat te denken van een 20-tonner truck die 200 per uur haalt?), de prachtige omgeving van Le Murzuq in Zuid-Libië en de teamgeest tussen de mindere goden binnen de organisatie...
Twee sneren op twee zinnen lijkt me zelfs voor mijn cynische geest teveel, laten we daarom afspreken dat ik zwijg over wat misging maar dat ik me liever concentreer op de prachtige tijd die we gehad hebben.
De volgende dagen kan u, mét of tegen uw zin, kennis maken met de hoofdrolspelers in dit uniek avontuur.
Soapserie "Het Kamp" begint binnenkort, zet je schrap...

Geen opmerkingen: