Translate

donderdag 30 oktober 2008

SPANJE KAMPIOEN, DEEL II

Op 30 juli schreef ik een post over het totaal onverwachte bezoek van drie Spanjaarden die laat in de avond nog naar Nairobi wilden afreizen. Ik overhaalde ze bij mij te overnachten en 's morgens vroeg hun trip te hervatten om het risico op een onvriendelijke ontmoeting met beurzensnijders en struikrovers tot een minimum terug te brengen.
De drie avonturiers zijn thuis na een trip van twee jaar die hen van Alaska tot Vuurland bracht, van Kaapstad tot Noord-Afrika en door gans Azie.

Daniel, de sociaalste van de drie maakte een lijst om iedereen die ze ontmoetten, te bedanken.
Die kreeg ik gisteren.
Nieuwsgierig las ik diagonaal door het lange verslag om mijn eigen naam te vinden.
Uiteindelijk is iedereen toch uit op erkenning en Daniel maakte alvast mijn donderdag goed...

"Jan became one of the best hosts and friendly travelleres we met in our route. I don't know how to say thank you for your hospitality and the advises you gave us. I suspect the world is not too big and we will meet again somewhere."

1 opmerking:

Audrey zei

Nou ja, wij kunnen dat alleen maar beamen ;-)