Translate

maandag 25 november 2013

DE KRACHT VAN PUBLICITEIT IN ONTWIKKELINGSLANDEN




"Ik drink een bepaald type bier omdat elke man die dit bier drinkt in de advertenties, omringd is door mooie vrouwen.
In het jaar dat ik dit bier drink, heb ik geen enkel succes geboekt.
Kan ik de brouwerij legaal vervolgen voor foutieve informatie en financieel verlies?"

Het zou grappig zijn als het niet zo in en in triest was. Als je je hele jonge leven opgegroeid bent ergens in de bush waar de enige reclame die je ooit te zien krijgt van Coca Cola (is lekker - lest de dorst) komt of van OMO (wast goed), dan zie je niet de hele machinerie erachter die jou probeert te overtuigen om net voor hun product te kiezen.

Geslepen is onze schrijver dan weer wel.
Als ik er geen mooie vrouw kan uitslepen, dan toch minsten wat centen, schijnt ie te denken....


Geen opmerkingen: