Translate

vrijdag 14 augustus 2020

DE REKENAAR OFTE 电脑 (Deel II)

 De laatste dagen waren een echte uithoudingsproef want de instructeur gooide nog wat stokken in de wielen door, bij nazicht van ons groepsproject, heel onschuldig te zeggen 'dat we ook nog dit of dat konden bijvoegen'.

We hadden namelijk een ongeleid projectiel in ons groepje van drie en die knaap sprong elke keer opnieuw meteen in het diepe (en stootte dan keihard zijn harsenen).
We belanceerden op een slappe koord om een zo goed mogelijk project af te leveren zonder dat onze vriend alles op de laatste avond nog opblies in zijn niet aflatende adrenaline-rush.

Er werd nog snel snel een Power Point Presentatie in elkaar gebokst en toen gingen we voor het vuurpeloton.
We kregen vraag na vraag van een panel zeer ervaren professionals en we sloegen ons er zo goed als mogelijk doorheen. 

Toen werden er nog een paar speeches gegeven die waarschijnlijk na elk avontuur op automatische piloot werden afgelezen en deze keer was alles online dus we zaten allemaal in ons eigen bureautje terwijl er enkel een paar maand geleden een paar flessen gekraakt werden in het klaslokaal om het succes te vieren.
Ik onthield nog dat onze hoofdinstructeur ons een zeer homogene groep noemde.
Een troep bavianen met allemaal een laag IQ wordt door de bioloog ook een homogene groep genoemd, was al wat ik kon denken want mijn arme brein was wel heel erg op de proef gesteld.

Ik nam drie dagen vrij om me op een xeriscaped project te storten (daarover meer in een volgende post) en toen was het tijd om het allemaal te beginnen verwerken.

Trouw begin ik om 5,30 in de ochtend om drie blokken van anderhalf uur informatie onder de knie te krijgen. Ik begin met leuke opdrachtjes, ga dan naar saaie lectuur en eindig met een eenvoudig projectje dat ik op YouTube vind. 
Heel erg interessant allemaal en nu maar hopen dat ik binnenkort een job kan versieren in deze nieuwe tijden. Helaas lijkt het eigen aan 2020 te zijn dat niemand weet wat morgen brengt.
Allemaal niet te veel in opjagen; het komt wel allemaal goed...

1 opmerking:

Anoniem zei

Ek sal enigeen wat op soek is na 'n sakelening aanbeveel aan mnr. Benjamin wat my gehelp het met die lening van vier miljoen dollar om my besigheid te begin, en dit was vinnig. By die verkryging van 'n lening was dit verbasend hoe maklik hulle was om mee te werk. Die proses was vinnig en beveilig. Dit was beslis 'n positiewe ervaring. Vermy swendelaars hier en kontak mnr benjamin On. Lfdsloans@outlook.com. WhatsApp ... + 19893943740. as u op soek is na 'n sakelening.