Translate

woensdag 22 april 2009

BOODSCHAP VAN ALGEMEEN NUT

Het is stil op mijn blog en dat spijt me oprecht.
Wat me niet spijt, is dat ik verlof heb voor de volgende twee weken.

Via een toevallige ontmoeting vorige donderdag heb ik een lang weekend doorgebracht in een leuk hotel in Karatu, vlakbij de Ngorongoro krater en morgen vertrek ik met flegmatieke britse Mike voor een weekje in de richting van Kigoma aan Lake Tanganyika.
Het wordt een rit van een goeie duizend kilometer enkele reis om de chimpansees te bezoeken in Ngombe Stream National Park.
Aan de overzijde ligt de democratische republiek Congo en iets te noorden stap je Burundi binnen.
Een weekje afgesneden van de meeste communicatiemiddelen dus maar ik beloof uitgebreide verslaggeving in het geval ik ooit terug naar Arusha kom...

Het allerbeste en tot volgende week....

1 opmerking:

Audrey zei

Ooohhh....nu ben ik echt jaloers !! :-P Staat op mijn to-do-list voor de volgende keer dat ik kom ! Heel veel plezier en ik kan niet wachten op je verslag !