Translate

donderdag 11 februari 2010

TAFELTJE DEK JE

Het leuke aan landen zoals Tanzania is - onder andere - dat handenarbeid er nog zo goedkoop is.
Mijn lokale timmerman kreeg een plannetje van me voor een salontafeltje, kocht de beste kwaliteit Mninga hout en ging aan de slag voor een week of drie.
Ikzelf ging ondertussen op de central market op zoek naar alle mogelijke zaden en kruiden en onze samenwerking staat sinds kort te kijk in mijn living.
Alles inbegrepen kostte het hele project een goeie honderd euro.
Ik ben een gelukkig man...






5 opmerkingen:

wendieke zei

cool tafeltje! hebbe hebbe hebbe!

Mieke zei

IK wil het ook hebben. Prachtig tafeltje echt waar.Breng je eentje mee in je valies?

Audrey zei

Ziet er goed uit !! Volgende keer kom ik het bewonderen !

locologo zei

Oo, hier zal Fons zo jaloers om zijn.
Misschien beter afdekken met een lakentje in de zomer.

Anoniem zei

Origineel en héél mooi !
Mama.