Translate

vrijdag 4 maart 2011

EN NU EVEN IETS ANDERS...

De Standaard-krant, droge notarisnotulen in mijn jeugd, baken van degelijkheid in deze tijden.
Zou het aan mij liggen? Ben ik zoveel saaier geworden? Of hebben ze bij de Standaard ook ingezien dat het allemaal een beetje aangenamer en speelser kan zonder in te leveren op kwaliteit?

Feit is dat ik de krant graag lees en daardoor ook terecht kwam bij "En nu even elders", http://standaard.typepad.com/en_nu_even_elders/, waar in samenwerking met "Vlamingen in de wereld" uitgeweken streekgenoten hun zeg kunnen doen over hun nieuwe thuisland, over wat hen dwars zit of wat hen juist boeit en wat ze dan wel het meest missen vanuit Belgie (stoofvlees met friet en een regering in die volgorde).

Mijn eerste stukje staat er ondertussen op (http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20110301_111&kanaalid=876) en binnenkort komt daar waarschijnlijk ook een profiel bij zodat u mij snel als nieuwe premier kan verkiezen.
Het stoofvlees wordt dan wel ingevlogen door de Belgische Luchtmacht...

4 opmerkingen:

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Mieke zei

Gezocht , maar niet gevonden...
de link werkt niet, er moet een teken fout zijn wordt gemeld.
Bij nu even anders vind ik jouw bericht niet terug.
HELP

ps: ik had dit eerst gepost onder Mathias zijn account en het dan weer verwijderd...
Mieke

Jan Koko zei

jij schijnt de hele tijd maar aliassen te gebruiken.. ;-)
Er schijnt iets mis te zijn met hun internettoegang, hebben ze me laten weten. Eventjes geduld dus...

Peter Geets zei

Hoi "buurman",
Groetjes van een Belg in Nairobi :-)
intussen ook al 4 jaar hier en in totaal 21 jaar weg uit Belgie.
J ekan me altijd schrijven op peter@geetskes.com
Salutjes,
Peter