Translate

vrijdag 16 april 2021

TROTSE JONGETJES - ADDENDUM

Wat voorafging: onze Proud boy stond moederziel alleen te betogen en werd weggeleid door een heel cordon politieagenten die duidelijk klaar waren voor een karrenvracht hardcore hooligans maar in plaats daarvan op een ongeordend troepje hippies stootten.

Was onze neo-fascist moederziel alleen trouwens?
Helaas niet.
Op de foto in de vorige post zie je naast de koene ridder een zesjarig joch in een gebloemde short staan.
Ietsje verder naar rechts stond ook de echtgenote met een kinderwagen-met-peuter.
Ik vroeg me al of hoe nefast het moet geweest zijn voor die kleine jongen om een hele horde tegenbetogers op een meter of vier voor zich te hebben die zijn papa allerlei verwensingen toeriepen.

Blijkbaar vond ook de politiechef dat een probleem want via een bevriende journaliste hoorde ik achteraf dat de oproerpolitie de man meegenomen had om hem nadien twee boetes te geven.
Eentje voor kinderverwaarlozing en eentje om zijn kinderen in gevaar te brengen.
Ik vraag me af of het veel zal helpen want een vader die zijn kinderen meeneemt naar een dergelijk onderonsje is al niet van de verstandigste...

Geen opmerkingen: