Translate

woensdag 21 november 2007

Anatomie

sms:
Ik heb zopas samen met Allison in haar anatomieboek zitten kijken. Nu pas besef ik welk een mirakel dit is. Spraakcentrum, halsslagader, schildklier... Het ligt daar allemaal op een halve centimeter van elkaar. De kogel is afgeschampt op de zevende halswervel en net onder een grote aftakking van de halsslagader doorgegaan. Koude rillingen...

sms:
Ik dank de heilige Ballisticus, patroonheilige van de verdwaalde... euh... patronen... Grapdwang om het allemaal te verteren. En iedereen maar zeggen: je hebt gelukkig je gevoel voor humor niet verloren. Ze zouden me hier soms moeten zien liggen...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja, Jan,

We wisten ondertussen al lang wat voor een mirakel je hier bij ons heeft gehouden. Duizenden schietgebedjes hebben we gezegd (en dat kan tellen voor ons geloof)opdat je er toch bovenop zou geraken. Gelukkig ligt dit nu achter je en kan je je volledig concentreren op de start van jullie tweede leven. Veel geluk!!

Groetjes
Annick, Tibor, Sören en Yassin

Anoniem zei

Mama vraagt :
Is die vertakking van je halsslagader één of andere bijrivier of zo ? En hoe heet die dan ?
Jan reageert :
Doe ik hier mijn best om wat anatomie uit te leggen en dan wordt er nog mee gelachen ook. Bij jou is dat de Kleine Nete, als aftakking van de Grote Nete ...