Translate

vrijdag 16 november 2007

Verdere Avonturen

Gegroet,
als ik zelf niets meer post, is het hier maar een dooie bedoening en van dooie bedoeningen heb ik mijn bekomst.
We zijn dus vorige zondag met Steve terug naar Tanzania gevlogen. Hij bracht vier passagiers naar Nairobi en moest toch leeg terug dus kregen we een gratis lift.
Net na het opstijgen begon een van de verklikkers een geluid te maken als een nest muizen in barensnood.
Mijn gemoed werd niet gerust gesteld door de piloot die zenuwachtig om zich heen zat te kijken.
Plots zagen we toch op de radar waar hij voor vreesde .... een vliegtuig was gewoon onder ons door gevlogen.
Steve schold de verkeersleiding verrot, we moestten nog een storm ontwijken maar toen we landden, lag de Kilimanjaro in al haar glorie te schitteren in de avondzon...

Hier alles goed, ik slaap 18 uur per dag, Allison heeft een griep en we hebben onszelf benoemd tot het meest pathetische koppel ter wereld maar we maken vooruitgang en dat telt.

1 opmerking:

Anoniem zei

Yuphoiyuplahoi,

Content dat je weer thuis bent. Je hebt heel erg ver gezeten dus je kan gerust de tijd nemen om opnieuw op krachten te komen. Jou kennende zal de hele geschiedenis maken dat je alles nog wat beter kunt relativeren en van de vele mooie dingen (des levens, had ik bijna gezegd) kan genieten.
Hang on.