Translate

zondag 30 december 2007

BESTE WENSEN

Goeie middag,
ik was van plan nog even in te gaan op de laatste benefieten, maar blijkbaar is Patrick me voor geweest.
Met 2008 in zicht lijkt het ons verstandig om alles af te sluiten.
Het rekeningnummer wordt binnenkort van de website gehaald in de stille hoop dat de volledige rekening in het hospitaal nu betaald kan worden.

Ik hou er dan ook aan om iedereen te bedanken die - op welke manier dan ook - meegeholpen heeft aan mijn herstel.
De vele mensen die me geSMSt of gemaild hebben, natuurlijk de mensen die me financieel gesteund hebben en daarnaast elkeen die op zijn manier met me bezig geweest is.

Tenslotte zijn er nog vrienden en familie die een speciale vermelding verdienen.
In de eerste plaats is er Allison die twee maand lang twaalf uur per dag in het ziekenhuis doorgebracht heeft.
Wie zou het haar nadoen?
Daarnaast natuurlijk mijn ma en mijn twee zussen die alles laten vallen hebben om tien dagen bij me te kunnen zijn terwijl ik het zelf niet eens besefte.

Verder zijn er Wim en Wendie die onmiddellijk de vlam in de pan deden slaan met alle acties en benefieten.
Echt prachtig, mensen!!
Na hen kwamen Eddy, Leen en Patrick die het vuur brandend hielden met twee extra benefieten.
Tenslotte mag ik zeker Koen en Delphine en Jakke en Mie niet vergeten. Zij zijn er altijd al op het juiste moment geweest.
Ook de (oud) KSA werkte hard om mee een hart onder de riem te steken....

Bedankt allemaal en moge alles perfect gaan in 2008.

Geen opmerkingen: