Translate

maandag 17 december 2007

OPTREDEN EN FUIF

Via deze ultra-snelle informatie autostrada heeft het nieuws van zaterdag me al bereikt.
Ik heb gehoord van de tombola, van goeie vrienden die mensen de drankbonnetjes ongeveer de strot in ramden, enfin, alle middelen waren blijkbaar goed om er het laatste uit te persen.
Mijn dank aan allen die langsgekomen zijn en een extra bravo voor Eddy, Leen en Patrick die eens te meer alles gegeven hebben om er een geslaagde avond van te maken. Als jullie volgend jaar opnieuw op bezoek komen, leg ik jullie in de watten. Beloofd.

Voor mijn zussen nog een opmerking: ik heb gehoord dat jullie om drie uur thuis waren. Sinds wanneer is het toegestaan om langer dan tot een (1) uur uit te gaan. Daar stonden vroeger toch zware straffen van onze ouders op???

Geen opmerkingen: