Translate

dinsdag 30 juni 2009

WIE HEEFT HET WARM WATER TERUGGEVONDEN (deel II)

Op zondag maakte Mike - zoals het een goeie echtgenoot betaamt - een uitgebreid ontbijt.
We kregen nog bezoek van een paar kleurrijke Maasai die hun koeien in de buurt lieten grazen. Morani vond het maar niets maar we konden toch de vrede bewaren.

Bij gebrek aan "De Zevende Dag" kreeg ik er van mijn reisgezel nog een gratis BBC uitzending bovenop en toen was het ongeveer tijd om terug naar de bewoonde wereld terug te keren...

...Op zondag maakte Mike een uitgebreid ontbijt...
...We kregen bezoek van een paar kleurrijke Maasai...
...die hun koeien in de buurt lieten grazen......Morani vond het maar niets...


...kreeg ik er van mijn reisgezel nog een gratis BBC uitzending bovenop...

1 opmerking:

Anoniem zei

Dag Jan,

In Belgie zat ik veel tijd tussen de luiers en bijgevolg weinig tot niet op jouw blog. Nu terug in Arusha heb ik je weer een bezoekje gebracht.

En ik moet zeggen, ik voel me weer helemaal thuis komen! Af en toe lag ik dubbel van het lachen met je rake beschrijvingen of observaties, die ongetwijfeld voor buitenstaanders af en toe moeilijk te vatten zijn...

Tot snel
Kristin