Translate

zondag 29 maart 2015

ON THE ROAD AGAIN (Deel VI)

Een paspoort flink te laat binnen brengen, komt je dus op een boete te staan. Met of zonder begeleidende brief van de ambassade.
Na enige discussie over de $50 extra werd me door immigratie dan maar voorgesteld om die som terug te vorderen van de ambassade.
Ik zie het al gebeuren.
Schrijven naar de ambassade.
Drie weken later schrijven terug dat de brief in deze format niet kan aanvaard worden.
Brief in nieuwe format schrijven.
Zes weken later brief terug dat ze helaas niets voor me kunnen doen aangezien ik de tijd van aanvraag overschreden heb...

En om me helemaal op de kast te jagen, kreeg ik gisteren een email dat de vingerprintmachine in april naar het consulaat wordt gebracht voor twee dagen.
Dat hadden ze me drie weken geleden niet kunnen vertellen?

Enfin, we blijven lachen, dat deed Franz Kafka vast ook...




Geen opmerkingen: