Translate

woensdag 17 december 2008

ARNAUD SEBASTIEN VAN ROSSUM

Als trotse papa meld ik u de geboorte van Arnaud.
Dat hem een grootse toekomst te wachten staat, is nu al zeker aangezien het kereltje verkoos op keizerlijke wijze ter wereld te komen.
51 cm en 3.740kg lijkt me ook een eerder gezonde baby en de gelukkige opa belde me al om te zeggen dat Arnaud een brave jongen was omdat ie nog niet veel gehuild had.
Ook mama maakt het goed maar was gisteravond nog niet bereikbaar voor commentaar wegens te groggy van de verdoving.
Arnaud kan zich geen beter nest verwachten dan bij zijn mama in Alsemberg maar stilletjes, heel stilletjes hoop ik natuurlijk ook dat hij een halve Afrikaan is.
Hem later van de twee werelden laten proeven zou mijn geluk alleen maar groter maken...

5 opmerkingen:

Stijn zei

Proficiat Jan!

Anoniem zei

Koko jongen, een oprechte proficiat en hopelijk mag je later met je zoon samen je geliefde continent ontdekken. Ook proficiat aan de mamma trouwens!

Kaas

Anoniem zei

Hoi,
een welgemeende en oprechte P-R-O-F-I-C-I-A-T aan de papa en mama van den Arnaud!!!
Groetjes van Peter en Ria uit Mol
xxx

Anoniem zei

Proficiat aan de vader en natuurlijk aan de moeder die het globaal gekeken het meeste afgezien heeft. :)

Dikke Groeten,
Kurt en Ruben

Mieke zei

Een nieuwe titel, een nieuw geluid...
Van al dat babygedoe,zal je niet zoveel meedragen denk ik, maar 'k ben er zeker van dat je een heel stuk levenswijsheid aan je zoon zal kunnen schenken als hij bij jou op bezoek komt.
Proficiat man.