Translate

dinsdag 8 januari 2008

DE QUIZZZZ

In lang vervlogen tijden, toen de dieren nog spraken en Wim op dinsdagochtend nog opstond zonder kater na zeven Duvels in Kokokaffee, werd er elke maandag een quiz georganiseerd, gepresenteerd door, jawel, Wim in hoogsteigen persoon...
(Zonder hierbij afbreuk te willen doen aan zijn illustere voorgangers Wout en Lesley).

Gisteren kreeg ik een mailtje voor het 2008 seizoen.
Er is nog steeds sprake van Het Zwarte Gat als opvolger van Kokokaffee voor de quiz.
Dat zette me aan het denken.

Waarom niet eens een kwis op verplaatsing?
Iedereen komt per vliegtuig naar hier, we doen een leuke kwis in Arusha en die cafenaam? Ach, daar vinden we hier wel iets op, veronderstel ik...

1 opmerking:

wobble zei

7 Duvels!? Ik weet van niets... Als ik ooit 7 Duvels gedronken heb zou ik met dat toch wel herinneren zeker.