Translate

donderdag 21 februari 2008

HIERBIJ BELOOF IK.....

* netjes rechts te rijden zoals iedereen en niet links, in het midden of waar ik ook zin heb.
* een rondpunt in tegenwijzerzin te nemen en niet in de richting waar mijn afslag het dichtst bij zit.
* bij het betalen in bijvoorbeeld een bakkerij mijn geld niet op te toonbank te gooien zoals ik
gewoon ben
* bij een niet bemand tankstation niet eindeloos te blijven zitten met de sleuteltjes door het
raam. Er komt toch niemand...
* me niet af te vragen waarom iedereen zo boos kijkt
* me niet helemaal te laten gaan aan Rochefort, zachte kazen, wijn, americain prepare, Duvel,
stoofvlees met friet, picon, frikandel speciale,...
* de vorige zin niet tig keer dwangmatig te herlezen.
* een voorbeeld voor alle andere weggebruikers te zijn en niet in te gaan op zielig obsceen gedrag.

* te genieten van elk moment en iedere ontmoeting.
* jullie allemaal te verwachten op zaterdag de 23ste in Gent (zie vorige post)

Tot dan,
Je Jan

Geen opmerkingen: