Translate

vrijdag 8 februari 2008

OPROEP VAN ALGEMEEN NUT

Op regelmatige basis, kijk ik na hoeveel lezers ik zo gemiddeld haal en ik moet toegeven dat mijn ego gestreeld wordt.
Het aantal blijft stabiel, ook nu de spanning van het hele ziekenhuisverhaal weggeebd is.
Dit is natuurlijk een heel mooi gegeven, maar nu word ik in mijn dromen geplaagd door het verschijnen van allerlei vrienden en kennissen en zelfs totale onbekenden die me allerlei goede raad toefluisteren in een onverstaanbaar taaltje.
Althans, dat is wat ik veronderstel dat ze doen...

Daarom vroeg ik me af of u allen, trouwe bezoekers, me eens een mailtje zou willen sturen op jan.gevaert@gmail.com?
Enerzijds wil ik weten wie deze ongein allemaal leest. Dus als u er niet zeker van bent dat ik u (nog) ken, geef dan misschien wat extra uitleg. Hiervan uitgesloten zijn mensen die de laatste vijf maand bij me op bezoek geweest zijn, alsook mijn lieve mama en mijn zusjes....
Daarnaast zou ik ook graag eens weten wat u denkt van mijn schrijfsels.
Wil u me een andere richting zien inslaan, heeft u taal- of andere tips, vertel het me alsjeblieft...

Al bij al gaat het volgens mij om een goeie tweehonderd vijftig lezers, dus geef me wat werk, ik heb - helaas - nog altijd te veel vrije tijd.
DOEN.
NU.

1 opmerking:

Griet zei

hey dag Jan,
aangezien we van plan zijn om volgend jaar naar Tanzania te verhuizen speuren we regelmatig het internet af op zoek naar info.Zo kwamen we op een dag uit op het artikel waarin stond dat je werd neergeschoten.Om iets meer over jou en je bezigheden in Tanzania te weten te komen kwamen we al gauw uit op je website en vandaar ook op je blog. We hebben met veel spanning en medeleven je herstelperiode gevolgd. Je moet wel een fantastisch mens zijn, zo te zien aan alle familieleden fans die zo met je begaan waren en die vanalles georganiseerd hebben.Dit moet waarschijnlijk ook een héél goed gevoel geven. Nu is het dagelijks checken van je blog een behoefte geworden. Ik vind de manier waarop je de dingen bekijkt en beschrijft bijzonder, soms grappig, filosofisch, spitsvondig, kritisch...kortom het spreekt mij enorm aan. Wij hebben zelf al een aantal reizen naar dit mooie land gemaakt en ervaren inderdaad zoals het bovenaan je website staat "Life's a jungle....."Vandaar dat we het hier ook voor bekeken houden en de stap gaan zetten. We hebben niet zoveel geld maar met het weinige dat we hebben zouden we graag een kleine B&B of kleine camping-lodge starten.We hebben voor de joke eens een kleine advertentie geplaatst dat we daarmee zouden beginnen en al gauw kregen we massa's vragen van geïnteresseerden.We bezitten nu al een grote database en hebben contact met een reisbureau. De klanten, die vol ongeduld zitten te wachten,hebben we dus al zeker. Nu ginder nog alles voor mekaar krijgen. We hebben er een goed oog op. Jan, ik hou het er hier even bij want ik ben nu op kantoor en schrijf dus een betaald bericht naar jou. Het ga je goed en ik kijk al uit naar je volgende bericht. Ik hoop van je daar in levende lijve eens te mogen ontmoeten, we houden je zeker op de hoogte.
veel groeten, Griet en Tony