Translate

dinsdag 19 februari 2008

KOUD !!!!!!!!

Belgenland is sinds gisteren weer één bewoner rijker.
Wim en Wendie zijn me komen ophalen in de luchthaven waarna ze me, in enigszins bevroren toestand, naar de auto gegleden hebben.

In Arusha klagen veel van mijn bezoekers over de zwarte walmen die uitgebraakt worden door aftandse auto's. België staat duidelijk veel verder inzake luchtvervuiling. Hier word je via de radio gewaarschuwd dat er smogalarm is en dat de richtsnelheid negentig is.
Daar waar wij af en toe een gifwolk inademen van een amechtige truck, rijd je in België door een kanker veroorzakend, maar onzichtbaar gifveld.
Aangezien we ons netjes aan de maximumsnelheid hielden, hinderden we ook een blitze meneer in een snelle golf.
Wim kreeg twee middenvingers...
Het bruute gedrag verbaasde me ten zeerste.
Om helemaal te wennen, stonden we nog even kort in de file en toen was het tijd om mijn lieve mama te verrassen.

Vrienden, zussen, mama, wijn en kaas, stoofvlees met friet en Duvel, het is goed dat ik terug ben.
Ik hoop dat u dat ook vindt...

3 opmerkingen:

wobble zei

Voltooid deelwoord van glijden: geglotsen!

wobble zei

Zou die meneer zijn middenvingers nog terug willen?

Anoniem zei

Hoera !!! Jantje is eindelijk terug.
Tot zaterdag
Johan en lieve