Translate

vrijdag 22 februari 2008

MANNEN MAKEN PLANNEN

Jullie vragen jullie misschien af wat de nabije toekomst brengt? Wel, dat vraag ik me ook af.
Ik kan alvast het beetje informatie geven wat ik zelf heb.

Morgen zien we elkaar met zijn allen in Gent, op zondag en maandag laden we de trucks verder en op dinsdagochtend vertrekken we in convooi naar Marseille.
Voor alle duidelijkheid; de "we" in het eerste deel van de zin is niet dezelfde "we" in het tweede stuk.
Jullie kunnen helaas niet allemaal mee.
Bedoeling is dus dat we met een vrachtwagen of zes naar Libie rijden. Er is de fantastische keukencamion van Anton, met aanhanger en daktent, daarnaast rijdt er een mecanic truck mee en tenslotte zijn ook alle quads en moto's op een paar andere vrachtwagens geladen.

De piloten van moto's en quads worden ingevlogen, jeeps, auto's en trucks rijden zelf tot Libie.
In totaal - organisatie en deelnemers - zijn we met een 140 man. Gedurende een week worden de piloten de woestijn ingejaagd en bestaat mijn taak erin te zorgen dat er voor iedereen bij aankomst eten en warme drank voorzien is.
Ook voor de kneusjes die om drie uur 's nachts het kamp binnen zigzaggen...
Voor het oplappen van gewonde chauffeurs en onverwachte schotwonden bij mij, gaat ook dokter Beaucourt en een medisch team mee.
De kans is dus groot dat ik rond de 17de maart terug in Belgie ben.

Kunnen we dan nog eens afspreken alvorens ik geboeid en geblinddoekt afgevoerd word naar de negorij in Oost-Afrika waar mijn thuis is? (en die ik zo mis...)

Geen opmerkingen: