Translate

zondag 13 april 2008

PEEPING TOM

Het is een eigenaardig gevoel, te weten dat velen je wedervaren op het zwarte continent lezen.
Ik voel me soms een beetje exhibisionist met een flinke groep gluurders in de struiken.
Daar kies ik natuurlijk zelf voor, maar wat me bezighoudt, is wie die mensen dan wel allemaal wel mogen zijn.

Ik heb net een nieuwe gadget ontdekt op de sitemeter die nauwkeurig alle bezoekjes bijhoudt.
Ik kan namelijk zien vanuit welke gemeente ingelogd wordt.
Dit nieuwe gegeven maakt het alleen nog verwarrender voor me.
Wie ken ik in godsnaam in Mechelen, Wervik, Nijlen, Genk of Sint Niklaas.
Ook bij Staden, Gistel, Lokeren, Meulebeke en Ninove stel ik me vragen.

Wat te denken over een - uitgeweken? - lezer in Brunehaut, Henegouwen?
Uit Nederland krijg ik bezoek vanuit Kerkrade, Gendringen, Heel, Amsterdam en Alphen hoewel ik erachter ben wie in Kerkrade woont.
Frankrijk is goed voor Vitrolles en Marseille, beiden in Provence-Alpes-Cote d'Azur.
In Spanje, tenslotte, woont een sympatieke Belgische die me regelmatig eens mailt...

Maar doet u dat gerust allemaal eens.
Ik ben benieuwd...

3 opmerkingen:

Audrey zei

Hey die Jan,

ja, je hebt ons ontdekt in Kerkrade. Gek, aangezien we daar niet wonen, de server zal daar wel staan... Mooie foto's trouwens van Libie !

Groetjes ( uit Landgraaf ),
Audrey & Bart

Anoniem zei

Gelukkig dat je maar 1 kennis in Gent hebt! Kan je perfect zien hoe vaak die inlogt...
groetjes, Naus!

Anoniem zei

hallo jeanke !

ook ik log regelmatig in op uwen blog vanuit oudenaarde-leupegem !
rarara : wie ben ik ! tip : ik lust nog altijd een goed geserveerd ricarke !

greetz !