Translate

vrijdag 6 juni 2008

BOODSCHAP VAN DE OPERATIONS MANAGER

Beste lezers en lezerinnen,

ik heb in de laatste tijd een flink euvel bij elkaar gepend en ik kan u tussen mijn haakjes meedelen dat dit niet altijd van een leien dakje gleed...
Ik heb u altijd kwantiteit van de bovenste schuif willen geven want daar ligt u tenslotte met zijn allen in bij mij.
Het is dan ook met pijn in de borststreek dat ik u even ten vaarwel wuif.
Maar uit het oogpunt is niet uit het hart en ik hoop u dan ook allen heel binnenspoedig te mogen begroeten na mijn gedwongen internatie in de Aga Khan ziekenboeg vanNairobery.
Er is een bijkomende - en hopelijk laatste - geneeskrachtige houdgreep gepland ten einde het incident ten volle achter de ruggengraat te kunnen laten en me hierna zo gezond als een kikkervisje op het gladde ijs van het schrijverschap te kunnen begeven...

Het heerlijke aan kluiten is dat je er zo fijn kunt uit wassen, maar ik hoop toch dat deze keer de pas afgesloten verzekering me uit de nood en de brand zal behelpen.

Hierbij besluitend met hoofse knik en knikkende knieten,

Uw J.

5 opmerkingen:

wobble zei

sterkte en al. We klinken alvast op je gezondheid.

Anoniem zei

Heel veel succes! Tot binnenkort.
Dat klinken, daar doen we aan mee!

Kus Annick

Anoniem zei

Helemaal zeker dat het geen hersenoperatie wordt ?
Bij mij groeit namelijk heel veel twijfel na je laatste gehaspel ...

Anoniem zei

Beste Xavier-Jan Koko- de Baere,

Na heel wat belevenisgedoe kan dit hospitalisatieverblijf er ook wel nog bij.

Wij hopen op een vlotte herstelling en een snelle gevolggeving van uw waardeerbare internettyperingen!

Anoniem zei

sterkte en een spoedig herstel !