Translate

dinsdag 23 oktober 2007

sms van Jan

Eventjes allemaal stil. De fistula zou dicht zijn. Er is niets meer te zien op de foto's. Morgen krijg ik een buisje, maat 9 i.p.v. 10 om de opening in mijn keel te laten dichtgroeien. Daarna gaan ze om de 2 tot 3 dagen een cijfer naar beneden tot aan 6. Maar ik moet daarvoor niet in het ziekenhuis blijven, wel in de buurt terwijl de opening in de hals dichtgroeit. Daarna mag ik normaal gezien naar huis. Eindelijk, eindelijk... We gaan een huis zoeken meer in het centrum van de stad. En dan hopen dat ik tegen januari voldoende hersteld ben om te gaan werken.
De dokter zei dat ik een mirakelpatiënt ben.
Nog eens allemaal heel erg bedankt voor alle steun, moreel, financieel, praktisch ...
Kussen, Jan.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Jan,

Ik volg intussen al een maand alle nieuws rond jou.
Het doet deugd te horen dat het beter met je gaat. Hou de moed erin!

Groetjes,

Veerle Vernaillen
(alias Veerle van Ruth / van het OCMW)

PS: Is er nog iemand die de berichtjes nu bezorgd/vertelt aan Jan?

Anoniem zei

Hallo Jan,

Eindelijk!! Enkel nog een stijgende lijn in de goede richting. Het doet deugd om te horen dat je het ziekenhuis mag verlaten. Geniet ervan en keep on smiling!

Groetjes Annick (van Tibor)

Anoniem zei

Hey Jan

aah, we zijn content dat het betert.
Binnenkort kan je weer feesten ;-)

hou je goed

Dirk & Pascale (Hulla)

Anoniem zei

Aah, als Dirk en Pascale hier een comment achterlaten, dan ik zeker ook :-). Anyway: wat valt er te zeggen behalve dat we allemaal wreed content zijn dat alles in de goeie richting gaat. Nu nog een Jan-cloon zien te vinden om de Kokodril te heropenen en we zijn er: gij content daar in Afrika, en wij hier in Gent... ;-)

Serge (van Koekelare, vroeger Aartrijke en ook Torhout en die meestal in de K belandde in het gezelschap van Dirk van Pascale van de Hulla maar soms ook alleen of met nog anderen - al doet dat eigenlijk allemaal weinig terzake - toch mis ik die garnaalkroketten soms wel :-) ...)

Anoniem zei

Mambo vipi Jan and Allison...
Nice to hear the good news....not just that you can walk on the street again, but also that the streets you choose to walk will be the streets of Arusha....that means that we will come across each other maybe somewhere around the clock tower....or Via Via perhaps...x
Me still in cold Europe for the moment...will be back to celebrate the new year....take care and that cold Kili will have to wait till we meet...see you soon..x
Love
Wieke