Translate

donderdag 19 maart 2009

DE WERELD IS EEN DORP

Op geregelde tijden check ik nog eens mijn sitemeter die nauwgezet jullie bezoekjes bijhoudt ten einde na te gaan of jullie nog wel allemaal bij de les zijn.
Het doet me plezier dat mijn trouwe lezeres uit Madrid - behalve elkaars naam kennen we elkaar helemaal niet - nog altijd op regelmatige tijdstippen langskomt.
Ook in Singapore werd vorige week ingelogd. Manneke, mijn reisgenoot tijdens de mooiste motortrip van mijn leven, staat ondertussen met zijn Porsche aan de tempels van Angkor Wat in Cambodia. Zijn heerlijke verhalen zijn te volgen op www.carreratochina.com.
Tot mijn verrassing had ik ook plots een lezer in Corsica en sinds even is er iemand vanover de taalgrens in Lige bij Luik die mijn posts aandachtig schijnt te volgen.
Ook in San Jose, California wordt tijd besteed aan het dagdagelijkse leven in Tanzania en in Mechelen logt iemand in die dagelijks uren op mijn blog schijnt rond te wandelen. Schrijf je dat nu echt allemaal met de hand over, lieve lezer?
In ieder geval, ik zou echt graag wat meer over jullie allen weten - en dan bedoel ik niet alleen de aangehaalde personen.
Ik vraag me bijvoorbeeld ook af wie Heide uit Roeselare is en hoe Wouter, die zo begaan is met ontwikkelingshulp, op mijn blog terecht kwam.
Dus nu met zijn allen even mailen naar jan.gevaert@gmail.com. Het is voor 1 keer jullie beurt.
Doen!!!

2 opmerkingen:

Stijn zei

Hey Jan

al wat reactie gekregen uit "het dorp"?
Ik volg nog steeds vanuit België, zij het nu voorlopig wel Eeklo (ipv Gent) tot onze verbouwing in Oostkamp afgelopen is... (zie onze blog)

Groeten

Stijn

Anoniem zei

Ja, Koko, man liest Dich auch in Bayern!!

Gruß janus