Translate

woensdag 5 september 2007

LEVEN IN LUXE

Gisterenavond comfortabel thuis in het volle besef dat het me aan niets ontbrak.
Eerst aan tafel genieten van lekkere Maredsous en andere belgische kazen, met veel plezier meegebracht door mijn bezoek dat nu op Zanzibar het strand en de bars afschuimt.
In het gezelschap van een lekkere zuid-afrikaanse wijn was mijn dineetje best te smaken.

Daarna eventjes staan twijfelen of Callebaut het best zou passen bij mijn tax-free Dalwhinnie van twaalf jaar oud of dat ik beter wat Cote d'Or zou proberen.

Tenslotte de laatste episode van deel 1 van Wentworthje Miller en zijn ontsnappingspogingen in Prison Break beginnen bekijken.
Wat is het leven toch fantastisch in Arusha.

Toen landde ik plots weer met een harde klap in de afrikaanse werkelijkheid.
De elektriciteit viel uit om half acht, het was al "hellestekedonker" buiten en na een kwartiertje wachten kon ik mijn bed in.
Toch niet allemaal rozengeur en maneschijn hier......